LEVERING IN 1 WEEK MOGELIJK   BETALING BIJ AFLEVERING   14 DAGEN BEDENKTIJD   LAAGSTE PRIJS GARANTIE  

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over onze producten maar staat het antwoord er niet bij? Geen paniek! Stuur ons gewoon een e-mail via info@buitenkeukendeal.nl en wij lossen het voor je op.

Onze experts staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden, hoe gek of gedetailleerd ze ook zijn. We begrijpen dat je alles wilt weten voordat je die geweldige buitenkeuken koopt. Dus aarzel niet en stuur ons een bericht!

Bij buitenkeukendeal.nl geloven we in uitstekende klantenservice. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit. Laat ons jouw twijfels wegnemen en je helpen de perfecte buitenkeuken te vinden. Mail ons nu en krijg snel antwoord!

 

FAQ

Service & Contact

Ja, als onze keukens worden geproduceerd op dubbel geschaafd douglas hout van 19,5 cm breed en 2,8 cm dik. In de bladen hebben we nog wel andere materialen.

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Echter stellen we het altijd op prijs als je een afspraak maakt voordat je langskomt zodat we de juiste aandacht aan je kunnen geven.

Heb je een klacht of een probleem? Neem dan contact met ons op zodat we het samen kunnen oplossen. Wel vragen we je om ons de tijd te gunnen om tot een oplossing te komen.

Producten, Materialen & Opties

De kraan aansluiting zijn 3/8 aansluitingen

Ja, als onze keukens worden geproduceerd op dubbel geschaafd douglas hout van 19,5 cm breed en 2,8 cm dik. In de bladen hebben we nog wel andere materialen.

Een pop-up stopcontact is eigenlijk een stekkerdoos in het werkblad, de stekker sluit je aan op een stopcontact en zo heb je 3 stroomaansluitpunten op het blad. Wanneer je het stopcontact niet gebruikt kan je deze ook laten verzinken in het blad zodat je er geen last van hebt.

Dit is mogelijk met een insteeknippel, je kan deze bij ons verkrijgen

Ja, al onze keukens worden altijd voorzien van wielen. Zonder is ook niet mogelijk in verband met het transport hiervan.

Bescherm zacht hout, zoals douglashout, op een onzichtbare wijze met dit unieke product. Nano coating is gebaseerd op nanotechnologie en ontwikkeld voor de industrie. Water- en olie afstotend, onzichtbaar, 100% ademend, UV-filter, langdurige bescherming tegen invloeden van buitenaf.

Bestellen

Buitenkeukens

Voor alle buitenkeukens hanteren we altijd 3 verschillende levertijden, Normale levering, express levering en een spoed levering. Je kan dan zelf kiezen wat de gewenste periode is wanneer jij het product wilt ontvangen. Komt de dag van levering niet uit dan kan je zelf een alternatieve leverdag kiezen die later ligt dan de datum die origineel getoond is.

Standaard producten

Voor producten die we standaard op voorraad hebben geldt dat ze dezelfde dag verzonden worden, in Nederland is het dan altijd binnen 24 uur geleverd. Voor andere landen in Europa is deze levertijd langer, maar deze wordt wel automatisch weergegeven.

 

Kan ik mijn bestelhistorie inzien?

Ja, je bestelhistorie vind je terug in Mijn Account onder ‘Mijn orders’. In dit overzicht vind je bestellingen terug tot juli 2024.

Offerte aanvragen

We hebben natuurlijk heel veel standaard modellen buitenkeukens en je kan ook zelf een keuken helemaal samenstellen. Toch kan het voorkomen dat het nog niet naar je wensen is. Dan kan je een offerte opvragen en zullen we ook een prijs op maat voor je maken.

Offerte proces

Blij met je offerte en wil je bestellen? Kies in 'Mijn account' voor 'Mijn offertes'. Plaats hier de offerte in je winkelwagen.

Een uitgebrachte offerte is vier weken geldig. Is de termijn verlopen, maar wil je deze offerte nog wel gebruiken? Stuur dan een mail naar info@buitenkeukendeal.nl. Vermeld het offertenummer in je bericht.

Eén of meerdere onderdelen uit je offerte bestellen? Dat doe je zo:

  1. Log in op onze website en ga naar ‘Mijn account’.
  2. Kies vervolgens voor ‘Mijn offertes’.
  3. Klik op het winkelwagen.
  4. Kies het product aan dat je wilt. Dit product zit nu in je winkelwagen.

Offerte wijzigen

Heb je de buitenkeuken toch net iets anders in gedachten? Geef je wijziging door via e-mail. Doe dit door te reageren op de e-mail waarbij de offerte zit. Je krijgt dan een nieuwe, aangepaste offerte.

Waar vind ik mijn offertes terug?

Wij sturen een mail zodra wij de offerte uitgebracht hebben. Voor die tijd zie je de aanvraag nog niet terug. Onder ‘Mijn offertes’ vind je alle aan jou uitgebrachte offertes.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen bij Buitenkeukendeal.nl is supersimpel en online zo geregeld. Je kan kiezen uit standaard modellen of zelf een buitenkeuken op maat samenstellen.

Bestelproces

Stap 1: kies je product

Kies je product op onze website. Dit kan via het productmenu of via de zoekbalk bovenaan de website. Je kan er ook voor kiezen om een buitenkeuken zelf samen te stellen bij "Buitenkeuken op maat"

Stap 2: aanpassen of opties

Wil je toch nog wijzigingen aanbrengen? Dan kan je kiezen voor "maak keuken naar wens" je krijgt dan de configuratie te zien zoals deze standaard is en kan daarop wijzigingen aanbrengen. Wil je alleen een optie toevoegen dan kan je kiezen voor "kies opties"

Stap 3: voeg toe aan winkelwagen

Wanneer je het product naar je wensen hebt geconfigureerd kan je het toevoegen aan je winkelwagen

Stap 4: gegevens doorgeven

Je kan in de winkelwagen aangeven waar de bestelling geleverd moet worden, ook vragen we je e-mailadres en telefoonnummer zodat we contact met je kunnen opnemen wanneer dit nodig is. Wanneer je vervolgens je bestelling hebt gedaan maken wij automatisch een account voor je aan zodat je kan inloggen en de status van je bestelling kan zien.

Stap 6: kies je betaalmethode

Je kunt bij Buitenkeukendeal.nl ervoor kiezen om direct te betalen of later. Je hebt daarbij keuze uit de volgende betaalwijze:

Vooruitbetaling: zodra je betaling is ontvangen wordt je bestelling geproduceerd.

Rembours: Je kan de betaling bij aflevering bij de transporteur doen, contant of per pin.

Status van jouw bestelling

Log in en ga selecteer in je account 'Mijn Orders'. De status is meteen zichtbaar bij de kolom "status". Klik op de order voor meer informatie.

Bevestigd: Je bestelling is goed ontvangen, maar we zijn er nog niet mee begonnen.

In productie: We zijn gestart met de productie van je product.

Gereed voor verzending: Je bestelling staat klaar en ingepakt om met de transporteur te vertrekken. 

Verzonden: De transporteur heeft je bestelling opgehaald en zal je spoedig informeren over de aflevering.

Geleverd: Je bestelling is afgeleverd.

Geannuleerd: Je bestelling is door jou of door één van onze medewerkers geannuleerd.

Geretourneerd: Je hebt je bestelling retour aangemeld en deze is goed bij ons aangekomen en verwerkt.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Of de gewenste wijziging nog mogelijk is, hangt af van de status van je bestelling. 

Bestelling wijzigen

Wanneer je bestelling nog niet in productie is genomen kun je de bestelling nog wijzigen. Je kan dan het beste een email sturen naar info@buitenkeukendeal.nl 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Heeft je order nog niet de status 'In productie', 'Gereed voor verzending' of ´Verzonden´? Dan kun je nog annuleren. Je kan dan het beste een email sturen naar info@buitenkeukendeal.nl

Wanneer je kiest voor een spoedlevering dan zorgen we dat alles wijkt om je bestelling af te krijgen en te zorgen dat het op tijd bij je is. Vaak moeten we hier extra kosten voor maken en deze rekenen we dan deels door in deze prijs.

Betalen

Bij betaling onder rembours komt het vaak voor dat de transporteur langer moeten wachten, ook moet berekend de transporteur administratiekosten voor de verwerking. Daarom rekenen we hier een klein bedrag voor.

Bij Buitenkeukendeal.nl kan je zowel vooraf betalen als bij aflevering, we hanteren o.a. de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Ideal in 3
  • PayPal
  • Klarna
  • Bancontact
  • SOFORT
  • KBC/CBC
  • Belfius
  • EPS
  • Przelewy24
  • Apple Pay
  • Rembours

 

Nee, deze optie bieden we momenteel nog niet aan.

 

Ja dat kan, we moeten dit wel handmatig verwerken. Je kan hier daarom het beste een email sturen naar info@buitenkeukendeal.nl

Bezorgen & Retourneren

Voor zendingen in Nederland en België worden onze zendingen zwaarder dan 24 kilo met Hoekstra Transport geleverd, voor zendingen in de rest van Europa wordt dit uitgevoerd door Mainfreight. Alle pakketten kleiner dan 24 kilo worden uitgeleverd via PostNL.

De transporteur levert je bestelling altijd tot aan de eerste drempel af. 

Bij iedere bestelling vermelden wij de verzendkosten van je bestelling seperaat. Zo kan je zien wat wij voor de verzending berekenen.

Voor ieder land en zelfs een bepaalde zone in een land kan een ander tarief gelden.

Je kan je product retourneren naar:

Buitenkeukendeal Productie BV

Bovenlandweg 14

7671 BE Vriezenveen

De retourkosten komen voor eigen rekening.