Klachten
Niet tevreden? Laat het ons weten, maar hou het beschaafd!
Heb je klachten over ons product? Geen probleem, we lossen het graag voor je op. Maar let op: we verwachten wel dat je ons en onze medewerkers met respect behandelt. Schelden, dreigen of anderszins lomp gedrag tolereren we niet.
Onze mensen zetten elke dag hun beste beentje voor om jou tevreden te stellen. Een beetje waardering daarvoor mag best. Dus kom op, wees volwassen en communiceer je klacht op een nette manier. Dan gaan wij ons uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Simpel toch?
Vertraging
Bij je bestelling geven we je altijd een verwachte leverdatum. En met een leverbetrouwbaarheid van 99%, halen we die datum ook bijna altijd. Maar als er toch een vertraging ontstaat, proberen we dit zo goed mogelijk op te lossen. Bestel je bij ons een order met spoed en heb je hier kosten voor gemaakt? Dan vergoeden we natuurlijk de extra kosten die je daarvoor gemaakt hebt.
Beschadiging
Als je order is beschadigd, krijgen we graag meerdere foto’s van je beschadigde product en de verpakking. Zo kunnen wij het proces continue verbeteren en proberen we herhaling te voorkomen.
Overmacht
Als er sprake is van overmacht (bijvoorbeeld door drukte rondom feestdagen, weersomstandigheden, transport of calamiteiten), kunnen wij afzien van bovenstaande richtlijnen. Maar natuurlijk staat de koffie klaar om samen op zoek te gaan naar een oplossing!